Veckan som gått

I tisdags tränade jag det första passet sen jag blev sjuk för ungefär två månader sen. Det blev lite löpning på löpbandet på jobbet och det kändes underbart att få röra på sig igen. Och vad som kändes än mer underbart var att det inte alls var så jobbigt som jag var rädd för att det skulle vara.

 

I torsdags gav jag mig ut på en löptur på förmiddagen och känslan var den samma där. Stegen kändes lätta och det var underbart att få komma ut i friska luften, även fast vädret inte var det bästa.

 

I fredags var jag och premiärtränade på Friskis och Svettis med släkten och det var en mycket positiv upplevelse. Det var roligt att prova på något nytt och jag är ganska säker på att det bara kommer att bli roligare och roligare.

 

Idag var jag på ännu ett pass på Friskis med syrran. Det var faktiskt roligare än i fredags men det var för att instruktören spelade bättre musik idag. Jobbigt var det och svetten rann, men det är så det ska vara.

 

Överlag är jag mycket mycket nöjd med min träningsvecka och jag ser fram emot den som komma skall.

 

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0