Premiär

Igår var det alltså premiärträning på Friskis på Väderkvarnsgatan. Mycket trevliga lokaler, trevlig personal och passet i sig var också roligt. Dock tror jag att det krävs fler gånger för att verkligen känna på den träningssorten, det var ett styrkamedel-pass, innan jag uttalar mig på allvar om vad jag tyckte om det. Men visst har jag lite träningsvärk idag!

Annars är det bra. Magmedicinen jag fick av doktorn i veckan verkar fungera för jag har inte haft ont i halsen på två dagar och det är ju toppen. De har inte heller ringt så förmodligen var det inga baciller i näsprovet, men det får jag förmodligen veta nästa vecka eftersom de skulle posta svaret om det inte visade något.

Idag ska jag fixa lite här hemma, städa och tvätta, och så tror jag minsann att jag ska ge mig ut och springa en sväng också. Ikväll är vi som sagt bjudna på middag och det ska bli mycket trevligt. Vi har fått i uppdrag att fixa fördrink och sallad så det ska jag också göra under dagen.

Men allra först ska jag titta på Biggest Loser som jag spelade in i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0