Roligt som sjutton

I morse rullade jag ur sängen och gav mig iväg till gymmet och en spinningklass. Superkul och bra tryck. Men med fredagens spinning färskt i minnet vågade jag inte riktigt ta i så mycket som jag skulle ha orkat. Hur som helt så är morgonträning typ det bästa som finns.

Sen jobbade jag till kl ett innan jag åkte hem med jordens huvudvärk. Jag sov 2,5 timmar, nu har det nästan släppt men jag känner hur det ligger och lurar fortfarande. För att råda bot på det har jag bokat in mig på massage i morgon.

Resten av veckan ser förhoppningsvis ut så här:

 

Tisdag: morgonspinning
Onsdag: benstyrka
Fredag: spinning
Lördag: power

 

Nu tänker jag vila en stund till och sen ska jag laga mat med älskligen. Om jag piggnar till ikväll ska jag planera om lite blommor.


Kommentarer
Postat av: Lina

ska se om jag orkar mig iväg på morgonspining snart:) passar bra när jag jobbar kväll. förutom att dagen blir lång.

2011-04-13 @ 08:48:31
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0