Svacka

Förra lördagen visade vågen -1,8 kg. Igår visade den + 1,6 kg. Easy come, easy go så att säga.

Jag var så vansinnigt trött hela förra veckan och när jag är trött har jag ingen självkontroll utan både det ena och det andra slinker ner. Det blir jag ju tyvärr inte piggare av så jag försöker jobba på det. Dessutom vill förkylningen inte ge med sig så inte har det blivit någon träning heller. Inte heller det blir jag piggare av.

Jag bestämmer dock att svackan är över nu. Ordentligt med sömn, bra mat och lagom med motion ska få mig på banan igen. Nästa lördag ska det stå -1,6 på vågen. Så det är lika bra att sätta igång direkt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kämpa på!

2011-09-19 @ 00:37:58
URL: http://www.ohthunderroad.se
Postat av: Cathis

Jag kämpar med samma saker - det är så lätt att läsa så mycket svårare att göra. Blir man dessutom sjuk... Kämpa på - du är inte ensam!

2011-09-30 @ 12:45:36
URL: http://träning-hälsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0