Illa

Jösses, så illa det är med kosten just nu. Skit in, skit ut skulle man kunna säga. Och med skit ut menar jag huvudvärk, trötthet och allmän håglöshet. Men det blir ändring på det snart, på fredag får jag nytt kostprogram av coachen och på måndag kör jag igång en 12-veckors period med fokus på att förändra tankarna kring mat och träning. Det kommer bli tufft för jag vet att min värsta motståndare är jag själv, men jag vill verkligen göra det här nu. Jag ska göra mig till den person som jag vill vara istället för att bara önska att saker och ting vore annorlunda.

Pepp pepp, snart kör vi!

Kommentarer
Postat av: Elin

Yo go girl! Jag håller på dig! Detta grejar du! Kram

2011-10-25 @ 20:12:28
URL: http://www.ohthunderroad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0