Idag eller i morgon?

Jag hade tänkt köra mitt första pass kickboxning på flera år ikväll och jag måste erkänna att jag är grymt nersvös. Nybörjartiderna passar nämligen inte med mina jobbtider och jag läste på hemsidag att har man tränat förut är det bara att dyka upp på vilket pass som helst så det hade jag tänkt att jag skulle göra.

Efter att ha funderat på det hela dagen håller jag dock på att fega ur totalt. Tog inte med mina boxningshandskar av någon outgrundlig anledning, är i sjuk dålig form och vet inte riktigt hur det funkar eftersom det är ett i princip helt nytt ställe för mig. Så nu sitter jag och funderar på om jag ska skjuta på starten tills i morgon när jag kan gå på en träning med en ren tjejgrupp (inte för att tjejer är mesigare eller mindre läskiga, men i alla fall) eller om jag ska ta mig i kragen och faktiskt gå dit ikväll.

Dessa problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0