Enough is enough

Vikten kryper stadigt uppåt och nu är jag trött på situationen. Om jag inte gör något åt det kommer jag snart vara tillbaka där jag började för två år sedan och det är inte ett alternativ. Så, det är 11 veckor kvar på året och under de veckorna är det följande plan som gäller:

- Mental träning. Fokus på att tycka om mig själv och att tänka positivt.
- Inget socker i form av godis. Efterrätt är okej om det är fridag och jag är bortbjuden.
- Träning. I morgon börjar jag träna kickboxning igen och jag ska även bränna fett i form av morgonpromenader.
- 20 armhävningar på tå innan året är slut.
- Kostprogram. Jag börjar med ett nytt program om två veckor och jag hoppas att min coach har tid med mig även i december men det har jag inte fått svar på än.

Så nu kör jag så det ryker. Den enda tiden som finns är nu och det är nu jag ska göra de livsstilsförändringar som krävs för att jag ska bli den person jag vill vara.

Kommentarer
Postat av: Elin

You go girl!!!!

2011-10-17 @ 00:25:28
URL: http://www.ohthunderroad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0