5 snabba

Jag lånar Träningsglädjes upplägg rakt av och svarar på frågorna jag hittat hos henne.


1. När ingen ser eller hör mig så pratar jag med mig själv. Speciellt när jag kör bil.

2. Jag går aldrig hemifrån utan handväskan och den är alltid fylld till bristningsgränsen med grejer. I morse var jag tvungen att uppgradera storleken på väskan för att allt skulle få plats.

3. Min blogg heter som den gör eftersom det är så jag vill leva, jag vill leva i rörelse.

4. Om jag vågade skulle jag tala om för en del människor vad jag egentligen tycker och tänker.

5. Om 10 år kommer jag att ha flyttat till hus, bildat familj och satsat mer på att utbilda mig inom hälsa och träning eftersom det är något jag verkligen vill lära mig mer om och kanske till och med jobba med någon dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0