Fridag, födelsedagsfirande och helg

Japp, vågen var snäll i morse.. -1,4 kg visade den och jag tackar glatt och tar emot.

Igår firade vi älsklingens bror som fyllde år. Mycket trevligt med vin, tårta och gott sällskap. Jag nöjde mig med sällskapet och överlät vinet och tårtan till de andra. Ett val jag är mycket nöjd med.

Något annat jag är nöjd med är att jag hittills fått till 2 träningspass den här veckan. I torsdags blev det ett cirkelpass på gymmet, grymt bra och rolig träning och det känns lite lagom idag. I morgon är jag inbokad på yoga, hoppas jag orkar släpa mig dit bara.

Ikväll blir det middag och levande ljus med älsklingen på Kött Kök & Bar, det var evigheter sen vi gjorde något mysigt bara vi två så det ser jag verkligen fram emot.

Nu ska jag krypa ner i soffan och glo på lite film. Hoppas ni har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0