Trött

Kroppen var trött i morse så istället för ett pass benstyrka blev det en morgonpromenad i solen. 30 minuter njutning. Tyvärr var jag lite stressad över jobbet, mycket att göra, så den mentala njutningen var inte riktigt lika stor som den kunde ha varit men det blir så ibland.

Jag försöker jobba med insikten om att allt inte är superbra hela tiden. Ibland är det jobbigt och då är det faktiskt okej att bara tycka att det är jobbigt.

Andra insikter kan man göra något åt, jag har både klippt mig och bokat tid för utprovning av linser.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Härligt med morgonpromenad! för mig har det tyvärr inte hunnit bli så mkt frisk luft och soliga promenader trots att vädret har varit fantastiskt i veckan. Har fullt upp med tentaplugg så är glad att jag iaf fått till några träningspass :)

Jag tror många av oss har en förmåga att överanalysera så fort man har en mindre bra dag, istället för att bara acceptera att inte allting alltid kan vara sockervadd och att det inte behöver vara ngt djupt som ligger bakom om man har en eller några dåliga dagar.

2011-03-24 @ 21:44:34
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0