Hopplös, men glad i alla fall

Jag ska sluta skriva om min träningsplanering tror jag, det blir ändå aldrig som jag tänkt det. Därmed inte sagt att det blir dåligt, men det blir sällan som jag tänkt mig.

Dagens pass

Spinning: 49:17
Maxpuls: 192
Medelpuls: 165

Jag tryckte på riktigt bra på slutet, det var verkligen peppande att ha pulsklocka på mig. Jag gav mig sjutton på att jag skulle ha upp pulsen och det fixade jag. Jag måste bara bygga på pannbenet lite mer så att jag ger lika mycket hela passet, jag har en tendens att mesa lite i mitten när det blir jobbigt och jag vet att det är en större delen av passet kvar.

Hur som helst.


Våren till ära körde jag kycklinggult. Det är vår även fast det är kallt. Så det så.

Skorna är en hit förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0