Lukta illa?

Idag tog jag mig äntligen till gymmet igen. Det var två veckor sen jag var där sist och gången innan det kommer jag inte ens ihåg. Hur som helst, det var ett ångestfyllt gymbesök. Jag var inbokad på power30 och core30 och jag kände verkligen hur tjock, otränad och dålig jag var. Alla andra var snyggare och smalare och dessutom hade jag råkat få på mig en tröja som var i stort behov av en vända i tvättmaskinen.

Så drog passet igång och genast var alla negativa tankar borta och jag kände mig stark, motiverad och snygg. Svettig som få, men vem bryr sig om det när man bygger världens snyggaste kropp?

Så kan det vara.

Kommentarer
Postat av: Elin

En starkt och uthållig kropp är så mycket bättre än en smal :)

Härligt att höra att du är igång igen!

2011-07-20 @ 10:30:05
URL: http://elinsvra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0