Sammanfattning

2010

 

Först tänkte jag strunta i årskrönikan för jag tänkte att det har ju inte hänt speciellt mycket under det här året. Jag är lite lite bitter över att jag inte sprungit på så länge och det färgade inställningen till hela året. Men så tänkte jag till en gång till och insåg att det är struntprat. Så, lite senare än alla andra, här kommer det.

 

2010 är året jag la om kosten och insåg vidden av hur mycket kosten påverkar mitt mående.

 

2010 är året då jag gick ner 12 kg.

 

2010 är året jag slog distansrekord och sprang 8 km i ett sträck.

 

2010 är året vi flyttade.

 

2010 är året jag insåg att jag älskar att springa.

 

2010 är året jag blev skadad och inte gav upp utan fortsatte (och fortsätter) kämpa för att bli hel trots att det tar lång tid och kräver mycket energi.

2010 är året då jag fick nya arbetsuppgifter på jobbet.

2010 har överlag varit ett bra år. Hösten har varit tung men det blir man bara starkare av, har jag hört.

Kommentarer
Postat av: Nattis

blev inspirerad av din årskrönika så jag måste göra en själv också, kul att se vad man "hunnit" med och åstadkommit under året!! :) Hoppas vi ses på tisdag...

2011-01-13 @ 09:33:56
URL: http://gasbacken.blogg.se/
Postat av: Jenna

Massa bra saker som hänt under ditt år ju :) har inte publicerat ngt särskilt denna gång på bloggen, men tycker det är kul o nyttigt att titta tillbaka o minnas allting bra/kul som gjorts så jag gjorde en liten resúme bland de egna antecknningarna :)



Synd att saker o ting krockar med bootcampen för din del. Ska du gå på ngt annat träningsevent under året? för mig blir det blogger bootcamp och troligen en sväng på nikeblast oxå.

2011-01-13 @ 09:45:08
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket bra har hänt under ditt år ser jag:)

2011-01-13 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0