Lördag

Jag hade ju tänkt springa idag, för första gången på många månader, men efter knäckandet i onsdags blev jag tydligen tillsagd att ta det lugnt med springandet ett tag till (tur att mor min var med och lyssnade för det hörde inte jag). Så jag vilade onsdag, torsdag och fredag. Men i morse var jag uppe med tuppen och gick på power på gymmet för finaste Sara som är tillbaka efter en knäskade. Eller ja, tuppen och tuppen, halv tio började passet. Då var det inte svårt att få tag i en parkering i alla fall.

Det var ett skönt pass och jag börjar verkligen bli stark! Får så om det blir någon tärningsvärk, om inte är det hög tid att höja vikterna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0