Jo då

Kvällens pass gick bra trots brist på sömn i natt. Jag var trött och hungrig när jag kom dit men eftersom jag ätit frukost, mellis, lunch och frukt ignorerade jag det och körde på i alla fall. Det var något som jag lärde mig när jag fick kostprogram av självaste Madde, att jag klarar mig faktiskt på den mat jag äter och det är inte hela världen att vara lite hungrig.

Hur som helst, power-delen gick bra, det var bra tryck i uppvärmningen och jag gjorde alla repetitioner av utfallen och benböjen (de är inte min starkaste gren om jag säger så), därefter körde vi axlar och jag orkade lite mer än förra veckan. Armhävningarna gick så där, jag har fortfarande en tendens att vika ner mig när det blir jobbigt, men bröstpressen gick bra. Det gjorde även triceps där jag till och med ökade i vikt och klarade alla reps. Bicepscurlen var rolig och jobbig och kommer kännas bra i morgon.

Sen var det core, sit-ups, sidoplankan, rumplyft med fötterna mot taket, rygglyft och plankan.

Nu är jag nyduschad, har precis ätit och känner mig ganska nöjd med dagen.

I morgon är jag ledig och har massor med saker inplanerade, det är dock roliga saker så det känns kul.

Kommentarer
Postat av: emliscious

visst är det grymt när man känner att man bli starkare!!

helt underbart!! =)

2011-01-17 @ 20:58:32
URL: http://www.emliscious.blogspot.com
Postat av: Lina

åhh..längtar att få träna..snart så;)

2011-01-17 @ 21:43:26
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0