Veckan som gick

Det var en bra vecka om man ser till träningen. 4 pass fick jag till och jag är mycket nöjd. Vad gäller maten så fick jag ett fint resultat på vågen och det är jag mycket glad över. Söndagen var tung och jag fuskade en del, men jag tog mig i kragen ganska direkt och det är jag också mycket nöjd över.

Nästa gång suget att "fuska" sätter in ska jag fokusera på att jag gör det här för min skull, ingen annans, och för att det är något jag vill. Att "fuska" är ju att sabotera för mig själv och det är så onödigt.

Jag jobbade i torsdags, för första gången sen sjukskrivningen, och det kändes riktigt bra. Alla var glada att se mig igen och jag var glad över att vara tillbaka. I morgon är det heldag i Stockholm som gäller och på torsdag jobbar jag mellan 8-10.30. Nästa vecka blir det lite mer samt fler dagar och även det känns mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0