Vägningen

Så ställde jag mig på vågen i söndags och den visade + 0,2 kg. Inte alls bra, men det är sånt man får ta när man fuskat. Den här veckan blir det dock annorlunda, nu är det full gas som gäller I tell ya!

I övrigt var det en bra träningsvecka, jag tränade 4 styrkepass, 2 spinningpass, 1 pass step och 2 morgonpromenader. Yogapasset lyste med sin frånvaro och morgonpromenaderna var inte så många som jag tänkt mig men trots det är jag mycket nöjd.

Den här veckan började med ett grymt pass power på 30 minuter följt av ett pass core på 30 minuter. Igår körde jag gärnet, trots att jag var grymt opeppad på att gå och träna, och jag ökade vikterna på i princip alla övningar. Jag är mycket nöjd.

Inför nästa träningspass ska jag testa Em´s strategi och peppa mig själv rakt in i kaklet hela dagen innan passet. Eller, blir det spinning ikväll så får det bli inför nästa träningspass för idag är jag inte heller ett dugg sugen på att träna. Undrar hur det kommer sig förresten?

Hur som helst, bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0