Träningsplanering

Ja, planeringen för idag har ändrats många gånger. Först skulle jag träffa en vän och styrketräna på morgonen men hon hade sovit så dåligt så vi bestämde oss för att skjuta på det och jag tog en promenad istället. Sen tänkte jag att jag skulle köra ett spinningpass klockan fem, men var så trött så jag bestämde mig för att ta det 18.30 istället. Sen tänkte jag ett tag till och insåg att jag inte ville spinna idag. Så efter mycket om och men bokade jag in mig på basic step som börjar om 45 minuter.

Så kan det bli.

Kommentarer
Postat av: Elin

Kör hårt :)

Och så länge man inte skippar träningen helt kan det aldrig bli fel, bara den får röra på sig lite och skapa endorfiner är allt perfekt!

2011-08-17 @ 17:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0