Spinning

Tänk, hade någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle komma att tycka att spinning är riktigt roligt samt köpa mig en racer skulle jag ha sagt att de inte var riktigt kloka.. Men nu är det tydligen så det är.

Dagens pass var något av en repris på förra fredagens. Grymt bra upplägg, svettigt som bara den, och hyfsat bra tryck i benen. Däremot behöver jag vässa pannbenet något, nog hade jag kunnat trycka på lite mer i slutet om jag ska vara helt ärlig.

Men det är i alla fall intressant vilken skillnad det är nu mot det första passet jag var på i vintras, tror det var i januari. Då tittade jag på klockan var 30e sekund och bara längtade efter att passet skulle ta slut. Passen efter det var jag tvungen att sätta mig med ryggen mot klockan för att kunna koncentrera mig på själva passet, och idag är det som att tiden flyger förbi.

Någon gång i framtiden när jag känner mig riktigt modig ska jag ta och testa ett 75-minuters pass också. Men det är någon gång i framtiden som sagt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0