Härligt styrkepass

Jag var inte ett dugg sugen på att träna idag, kände mig seg och trött, men jag släpade mig till gymmet i alla fall eftersom jag ska vara borta hela dagen i morgon och förmodligen inte hinner/orkar träna då. Det visade sig vara ett bra drag i alla fall, jag fick till ett grymt pass.

Efter lördagens pass fick jag inte ett uns träningsvärk så jag insåg att jag lär koppla på pannbenet och öka vikterna så det gjorde jag idag. Det var svettigt (ventilationen funkade inte så vi höll nästan på att drunkna i salen), tungt och lika upplyftande som alltid. Jag är väldigt glad att jag tog mig iväg.

Maten har funkat riktigt bra idag också, motivationen är på topp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0