Löpningen då

Jag tycker om när det blåser ute, jag tycker det är mysigt. Idag är det storm i Uppsala, vinden viner runt knutarna så häftigt att man tror att fönstrena ska blåsa in i lägenheten. Det gillar jag.

Jag tycker om att vara ut när det är sånt väder. Och jag tycker om att springa när jag är ute. Suget efter löpning är starkare idag än det varit på länge, jag skyller det på vädret. Vädret och det faktum att knäet faktiskt känns mycket gladare efter tisdagens behandling hos hus-osteopaten. Jag har en date med honom igen om två veckor, vi får se hur det går.

Tills dess ska jag massera lite själv och jobba på att öva upp rörligheten i den yttre delen av smalbenet. Så nu masserar jag, flexar foten upp och ner och fuskar genom att smörja med msm gel, det ska ju vara bra för det mesta har jag hört och i det här läget är jag beredd att prova i princip vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag gillar också när det blåser, det är häftigt att få känna på lite av naturens krafter.

2011-04-16 @ 00:05:18
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0