Jag har en plan

Jag kikade lite i almanackan och insåg att det är 6 veckor kvar till festen hos päronen, massor med folk och mycket stohej kommer det vara där. Det blir mitt måldatum, den 20e maj ska jag ha en klänning på mig som jag köpte inför resan till Paris. Den är lite tajt fortfarande så den kommer sitta som en smäck om 6 veckor. Så här ser planen ut:

- 6 veckor utan godis, glass, läsk
- 6 veckor utan alkohol
- 6 veckor där jag tränar 4 ggr/vecka, varav 2 pass är spinning
- 6 veckor med minst 3 pass morgonspinning
- 6 veckor när jag följer programmet 100 push-ups
- 6 veckor med positiva tankar där jag ger min kropp sånt som "vi" tillsammans mår bra av. Jag ska göra medvetna val och välja det som främjar de mål jag satt upp för mig själv


Klänningen i fråga

Nu är det bara att hoppas på bra väder den 20e maj.

Kommentarer
Postat av: Elin

YES! Du kommer grejja detta! Jag fattar inte att jag inte har kikat in här förut! Grym blogg min vän! INSPIRERANDE är ordet! Kram

2011-04-26 @ 08:34:27
URL: http://ohthunderroad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0