13. Mitt bästa kosttips

Många hävdar bestämt att det sunda sättet att äta är att äta av allt men med måtta. Det är bara att gratulera om det funkar för dig, jag kan inte äta på det sättet. Börjar jag rucka på reglerna så sitter jag där med handen i godispåsen minst en gång om dagen. Jag har extremt svårt för att klara av det sättet att äta, för mig funkar det bättre med förbud.

Så mitt tips är: ta reda på vad som funkar för dig. Vad mår du bra av? Och strunta sen i vad alla andra säger och kör på det. Alla är vi olika och jag tror inte på att man kan ta ett generellt sätt att äta och säga att det ska passa för alla.


Kostprogrammen från Madde är det bästa jag någonsin betalt för. Här ser vi laxfilé med blomkålsmos, rivna morötter och en tomat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0