Illamående

Innan jag gick och la mig igår käkade jag två knäckemackor med leverpastej. I morse när jag vaknade mådde jag konstigt, jag mådde illa, kände mig matt i kroppen och kunde inte få i mig någon frukost eftersom jag rapade leverpastej. Jag ringde till jobbet och berättade att jag inte tänkte komma in idag och gick och la mig igen.

När jag vaknade igen, för ca en halvtimme sen, var det lite bättre. Jag kan fortfarande inte äta och jag springer på toaletten ofta så jag kan säga som så att det var rätt beslut att inte åka till jobbet. Jag mår fortfarande illa, kan inte äta, rapar leverpastej och känner mig allmänt konstig och jobbig i kroppen.

Det lär inte bli några leverpastejsmackor för mig på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0