Höstlöpning

Idag har jag haft en lång dag på jobbet och sen kom jag hem till en nioåring som inte hade gjort läxorna. Så jag var lite less faktiskt. Jag skalade och satte på potatisen och när sambon kom hem talade jag om för honom att han fick steka köttbullar och sen drog jag på mig träningskläderna, skorna och drog.

Och det var så skönt! Solen sken och jag var nästan för varm i långbyxor och underställströja. Men det var så härligt och jag lät benen rulla på. Jag hade bestämt mig för att springa 6 km om knät tillät det, och det gjorde det! Det kändes lite lite trött vid 4,5 km men det gick snabbt över.

Dagens pass:

6 km
37:22:38 min
6:13 km/min
430 kcal


Det var precis vad jag behövde för att rensa huvudet och jag känner mig proppfull av energi nu. Det känns helt underbart att kunna springa igen och jag måste säga att det ser ljust ut inföt framtiden.

Resten av kvällen spenderas framför tvn och svenska versionen av Biggest Loser.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0