Dagarna som passerat.

Jag tränade ett grymt pass på Nautilus i lördags, 60 minuter power med favorit-Sara, det var helt underbart fantastiskt bra och jobbigt. Jag ser fram emot nästa lördag!

 

Sen träffade jag upp syrran, Nattis och Therese och vi käkade och drack vin hela kvällen. Det var hemskt trevligt. På söndagen mådde jag inte som en prinsessa längre och det blev därför en väldigt slö dag.


Resten av januari och hela februari blir en helt akoholfri period för min del. Jag mår så otroligt mycket bättre av att inte dricka att det egentligen är löjligt att jag fortfarande festar till. Visst är det trevligt att festa, och det är absolut inget fel med att ta ett glas vin till maten, men det känns inte som min grej längre eftersom det tar så fruktansvärt mycket energi. Vi får väl se vart det slutar, jag är inte heller redo att säga att jag aldrig mer ska dricka.

Igår jobbade jag och var på det sista styrelsemötet, nu är jag fri från det åtagandet. Jag kommer att sakna människorna i styrelsen men jag kommer inte att sakna åtagandet i sig.

 

Idag är en riktigt lång dag på jobbet och jag sitter och laddar för ett yogapass ikväll. Tänkte försöka ta mig för att köra dvdn jag har hemma, jag skulle nog må bra av att sträcka ut ordentligt.

 

Det blev en blandad kompott det där. Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0