Vinterlöpning

Ljuva söndag. Imorse vaknade jag halv åtta och kände att nu är jag trött på att vara förkyld. Så jag drog på mig lager på lager med kläder, snörde på mig skorna och gick ut. Enligt programmet från marathon.se som jag följer var det idag dags för 4 km löpning på 28 minuter. Och det var precis vad jag gjorde! Eftersom jag inte sprungit ute på så länge (i princip hela vintern) bestämde jag mig för att jag skulle springa så långt som jag orkade, orkade jag hela stäckan så toppen, om inte så skulle jag vara glad för "det lilla".

Solen sken, snön gnistrade och jag var praktiskt taget själv i hela världen eftersom klockan var strax efter åtta en söndagmorgon. Och det var helt underbart. Nu sitter jag återigen här och kan knappt vänta tills nästa gång det är dags!

Och knät kände jag inte av alls!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Vad underbart att vakna så där tidigt en helg :) jag älskar när det blir så och man har en helt strålande och lång dag framför sig. Det är ngt magiskt med att röra sig utomhus vid den tiden på helgerna! Så fridfullt :)

2010-02-14 @ 17:48:18
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0