Undantagstillstånd

Efter två dagar på workshop med lite halvkass sömn mellan var jag riktigt slut när vi satt och väntade på flyget igår kväll. Jag beslutade mig därför för att utlysa undantagstillstånd och äta godis. Det gjorde jag, bilar och lakris blev det. Sen satt jag på planet och kände mig uppsvälld och alldeles för stor för mina byxor. Det är verkligen ingen trevlig upplevelse. Men idag är jag tillbaka på banan igen och det är totalt godisförbud som råder.

För övrigt har jag varit duktig och rehabat idag också. Idag blev det:

3 x 65 rumplyft på stepbräda
3 x 11 enbensrumplyft på stepbräda
2 x 6 sidoplankan/sida
1 x 4 sidoplankan/sida
3 x 25 höftlyft/sida
3 x 10 ett ben åt sidan/sida
3 x 15 enbenslyft/sida
3 x 25 tåhävningar

Sidoplankan var riktigt jobbig idag, när jag hade skor på mig gled jag hela tiden och när jag tod av mig skorna gjorde det ont i fötterna. Typiskt.

Nu är det bara att hänga i, på lördag är det dags för nästa vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0