Yoga

Igår var jag till gymmet och körde ett pass yoga på 75 minuter. Det känns i armar och axlar idag kan jag tala om. Men så skönt det var. Jag hade ett bra fokus under största delen av passet och det kändes inte som att det var 75 minuter långt. Och det var otroligt skönt att få använda kroppen igen. Eftersom jag var sjuk förra veckan gjorde jag inte mycket alls, och det har känts i ryggen, därför var det skönt att få sträcka ut ordentligt. Det var första gången jag var på just det här passet och jag tyckte att instruktören var duktig. Det var lätt att hänga med trots att jag inte yogat så jättemycket tidigare. Synd bara att jag har bestämt mig för att byta gym.. Aja, får testa yogan på Friskis också och se hur den är.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och sen åka till jobbet. Jag bestämmer att det är en bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0