Veckan som gått

Jag är mycket nöjd med veckan som gått.

I måndags var jag på gymmet och körde 30 minuter power följt av 30 minuter abs. Det kändes bra i kroppen och jag kände mig stark.

I torsdags var jag ute och sprang. Det gick inte lika bra utan var satans tungt och jag kunde inte genomföra det jag hade bestämt mig för. Men det är bara på't igen.

I lördags var jag på gymmet igen och körde 75 minuter power. Även där kände jag mig starkare och jag hade bättre kontroll under några av de övningar för magen som vi körde än vad jag haft förut. Kändes grymt bra. Idag har jag dessutom träningsvärk i axlarna och i ryggen and I love it!

Igår och idag har jag dessutom cyklat och kände i uppförsbackarna att benen är mycket starkare nu än vad de varit förut. Så nog märks det att jag tränar regelbundet nu. Det känns underbart.

Veckan som kommer vet jag inte riktigt hur det blir men i morgon är jag i alla fall inbokad på power och abs igen. Får se om jag får med mig en vän den här gången. Det skulle vara trevligt, men kan hon inte så går jag ändå! Jag har sett fram emot det hela veckan och det ska bli så roligt!

Hoppas ni har haft en fantastisk helg. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag städa lite tills sambon kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0