Synd

Det är verkligen synd att appen är så dålig, internet ligger nere här hemma och jag känner för att blogga så jag får väl göra det på det lite besvärligare sättet..

Idag har varit en bra dag, både matmässigt och energimässigt. Jag hade en liten dipp på eftermiddagen när det mesta var jobbigt men det gick över hyfsat fort. Någon träning har det inte blivit, jag var för sent ute för att få plats på passet jag ville gå på, men maten har funkat utmärkt och jag har fortfarande kvällsmålet kvar så det ska intas om en liten stund.

Något som jag finner konstigt är att jag har så mycke energi helt plötsligt. Det är absolut inte negativt, bara ovant. Jag städar och plockar och grejar och det har aldrig varit min starka sida, fråga bara min kära mor.. Men jag märker hur gott det gör för själen med ett någorlunda städat hem och det riktigt kliar inombords när det är rörigt runt omkring mig. Ett friskhetstecken kanske??

Nej, nu ska jag kolla hur det går för älsklingen med nätanslutandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0