Besviken

Ja, appen från blogg.se har ju anlänt men den funkar inte och jag är riktigt besviken. Men men, det ordnar väl upp sig till slut.

I lördags var jag ute på landet och njöt av hösten från hästryggen för första gången på evigheter. Faxe är ljuvlig och vi hade mycket trevligt. Det var länge sen och det kändes i benen både igår och idag kan jag tala om.


Balsam för själen är det att få vara runt djur och i skogen.


Ingen är finare än Faxe..


På kvällen drog jag till Enköping och hängde med finaste vännerna. Det var en underbar kväll med massor med skratt, vin och energi. Det händer mycket i vår lilla grupp för tillfället och det är hur kul som helst!

I övrigt är det bra. Jag jobbar och det känns bara bättre och bättre. Träningen är det värre med, har inte lyft ett finger på väldigt länge, mycket på grund av förkylning och halsont, men jag hoppas verkligen att det ska ordna upp sig nu så att jag kan ta nya tag igen. Jag saknar energin och avkopplingen som träningen ger.

Nu ska jag åka och handla. Sen ska jag plantera om blommor. Två blommor behöver nya krukor på grund av de små energiknippena som numera bott hos oss i snart tre veckor.


Tussi kommer bli ledsen när jag planterar en blomma i den krukan..


Och Lisen undrar som vanligt vad jag pysslar med.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm... Appen funkar för mig... I ett svagt ögonblick när jag tänkte starta en ny blogg :)

2011-10-11 @ 01:07:39
URL: http://ohthunderroad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0