Kokt potatis och handboll

Jag vet inte varför men på sista tiden har jag fått så svårt för kokt potatis. Jag tror att det har med konsistensen att göra, så fort jag tänker på att äta kokt potatis blir jag lite lätt illamående. Potatis i alla andra former går bra men just kokt funkar inte så bra längre. Märkligt det där.

Ikväll blev det ingen träning, jag kände mig så sliten i morse att jag valde att prioritera vilan, jag vill ju inte missa rehabpasset i morgon!

Om ca 50 minuter börjar handbollen. Bäst att städa gärnet innan så att man hinner kolla på den!

Kommentarer
Postat av: Cath

Jag har faktiskt liknande motvilja mot kokt potatis, men har haft det länge. Endast nypotatis går för sig ibland, annars pressar jag den hellre. Skönt, nu kan jag hänvisa till att det inte bara är jag :D

2011-01-13 @ 21:42:35
URL: http://maradrom.wordpress.com
Postat av: hempa

Ta o mixa potatisen med rotfrukter och massa kryddor typ rosmarin så får du en nyttig och god potatismos att äta istället för de kokta. Funkar för mig iaf :-)

2011-01-13 @ 23:13:02
URL: http://hempa10.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0