Trevlig överraskning

Ibland blir man positivt överraskad av försäkringskassan. Jag upptäckte idag att jag fått två utbetalningar och när jag ringde för att kolla att det stämde så var det bara att tacka och ta emot. Man blir inte lycklig av pengar, men visst sjutton är det skönt när man vet att man har råd att betala räkningarna!

Igår var jag i Stockholm med jobbet hela dagen. Det var lite kickoff inför hösten med möten och gruppdiskussioner och vi avslutade dagen med bowling och supersmarrig middag. Jag avstod från både alkohol och efterrätt och var mycket nöjd med mig själv.

Idag känns det tydligt att jag var igång hela dagen igår, jag känner mig helt dränerad på energi och sitter i detta nu och försöker avgöra om ett spinningpass i kväll kommer göra saken bättre. Eller, jag vet ju att jag kommer bli piggare men samtidigt vill jag inte pressa mig själv för hårt nu när jag faktiskt är på väg tillbaka. Tröttheten idag kom som en mindre trevlig överraskning och den visar tydligt på att jag inte är så återställd som jag själv trodde att jag var. Vi får se hur det blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0