Nya rutiner

Under sjukskrivningen har jag lagt mig till med lite dåliga vanor. Eller, jag har återupptagit lite gamla vanor så som t ex rökning, ligga på soffan hela dagarna och äta skräp. Det har resulterat i lite pluss på vågen och det känns inte bra.

Nu känner jag mig så pass uppvilad och återhämtad att jag är redo att ta tag i det hela och återuppta de bra vanorna som träning, bra mat och inte röka.

I morgon är det invägning och så börjar 8 veckor med kostprogram igen. Jag är superpeppad och ser verkligen fram emot att återfå den form som jag vant mig vid. Första målet är att bli av med det jag gått upp och andra målet är att nå målvikten samt äta bra och träna bra. Slutmålet är att må bra i mig själv, att vara frisk och stark och känna mig bekväm i min kropp.

Jag är laddad till tänderna och ser fram emot 8 veckor utan skräpmat och socker. Bring it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0