Blogg Award

Var inne hos OrkaMera och knycker awarden hon svarat på. Eller, egentligen fick jag den eftersom den gick till alla som ännu inte svarat. Aja, här kommer det i alla fall:

Här kommer 8 mer eller mindre intressanta fakta:

1. Jag är ganska långsint, ett mindre attraktivt drag hos mig själv

2. Jag är ett kontrollfreak av stora mått, blir vansinnig störd av att inte veta vad som ska ske

3. Jag kan uppfattas som väldigt impulsiv. Sanningen är dock att jag för det mesta bearbetar saker ganska länge för mig själv innan jag nämner det för någon, och så har jag redan bestämt mig när jag börjar prata om det. Då låter det som något jag kommit på samma stund som jag öppnar munnen fastän det egenligen är ganska genomtänkt

4. Jag har under senare år insett att jag är en tävlingsmänniska och jag avskyr att förlora

5. Jag har inget mellanläge. När jag gör något så gör jag det med besked. Antingen så äter jag godis eller så gör jag det inte. Antingen så tränar jag eller så gör jag det inte. Antingen så läser jag böcker eller så gör jag det inte.

6. Jag älskar att planera och skriva listor, se punkt 2

7. Jag älskar att sova

8. Den absouta favoritmaten är potatis. Och tacos. Och rödvin. Och choklad. Och glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0