Nya tag

Ja, igår åt jag alltså godis. Jag traskade in på ICA och köpte mig en påse lösgodis och tänkte att nu, nu jäklar ska jag äta!! Jag fick i mig ca 15 bitar och sen var jag less. Och de 15 bitarna var inte ens speciellt goda. Så nu har jag förnyat mitt godislöfte och satsar på att klara 8 veckor den här gången. Eller, jag ska klara 8 veckor den här gången.

När jag filosofierade lite över det här igår insåg jag att det verkar som att jag faktiskt börjar ändra min inställning till mat och att äta. För bara några månader sedan hade jag vräkt i mig godis, glass och läsk eftersom "dagen är ju ändå förstörd" och "jag börjar om igen i morgon så jag måste passa på nu". Igår åt jag lite godis, slängde resten, åkte och tränade och kom hem och åt ett ordentligt mål mat.

Det går framåt måste man säga. Och nu tar vi nya tag som sagt.

Kommentarer
Postat av: Marieh

Hej och tack så mycket, känns super att jeansen sitter så himla bra nu! =)



Ja det stämmer att jag har en överansträngning i knäet. Jag har en balansplatta som jag gör en massa olika övningar på. Den jobbigaste övningen är när jag står på ett ben och går ner så långt jag kan på det benet och sen trycker mig upp igen med endast knäet. Hmm...lite svårt att förklara men den övningen är grym. Det känns verkligen att knäet får jobba ordentligt.



Sen så använder jag mig också av en step-up bräda där jag står med ena benet på kanten av brädan, går ner så långt jag kan, nuddar golvet med den andra foten och sen trycker mig upp med hjälp av knäet. Superbra övning det också.



Lycka till med ditt godislöfte!



2010-10-19 @ 21:27:56
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0