Lista

4 TV-program jag ser på

Sverige springer
Biggest looser
Family Guy
Criminal minds

4 saker jag har gjort idag

Ätit frukost
Läst blogginlägg
Skrivit blogginlägg
Vägt mig

4 saker som jag längtar efter

Att lägenheten ska bli såld
Att hemmet ska vara färdigrenoverat
Att jag ska vara frisk så att jag kan träna hela tiden
Att saker och ting ska lugna ner sig på jobbet så att man kan jobba normalt igen

4 saker på önskelistan

En garderob fylld med nya kläder
En ny bil
Nya springskor
De där apsnygga pumpsen syrran och jag hittade på stan igår som kostar 900 kr

4 saker jag avskyr

Orättvisor
Människor som beter sig som idioter
Att inte kunna träna
Att känna sig instängd av alla måsten i livet


4 favoritlåtar just nu

Här är det helt blankt för tillfället. Kommer bara på gamla låtar som är bra men inga favoritlåtar.


Listan är lånad av Lina. Feel free to låna vidare.

Kommentarer
Postat av: Lina

hoppas lägenheten blir såld snart!

2010-10-31 @ 09:23:29
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0