Bra fredag

Ja, det har varit lite turbulent den sista tiden men idag har varit en bra dag. Jag har sovit bra och fått en hel del gjort. Vi har tagit många beslut om hur vi ska göra för att få den gamla lägenheten såld samt bestämt oss för att anlita en snickare för att lägga golv och sätta list inne på kontoret så att vi ska kunna nyttja det fjärde rummet i lägenheten.

Det är bara att bryta ihop och komma igen helt enkelt.

Idag har jag skaffat mig ett medlemskap på Nautilus Actic, inget mer gästspelande där för min del, och om en stund ska jag iväg på mitt första pass som ny medlem. Jag ska också inviga mina nya träningskläder som jag tröstshoppade här om dagen. Det ska bli roligt, svettigt, tungt och endorfinerna ska spruta ur öronen på mig. Det är vad jag kallar en rejäl after work!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0