Challenge2

Igår provade jag ett nytt pass på gymmet, challenge2 heter det. Det är cirkelträning som man kör två och två och utan redskap. Det var riktigt jobbigt och jag har bra träningsvärk i benen idag. Roligt var det också.

Helgen som gick var bra. Jag körde power i lördags och sen hade vi en fantastiskt lyckad överraskningsfest för vår kära mamma som fyller 50 i slutet på november. Hon blev så glad och överraskad och festen var klockren, en så rolig och trevlig kväll med fantastiskt god mat, bra musik och hög stämning.

I dag efter jobbet stannade jag på Intersport och köpte en relexväst. I morgon ska jag nämligen ut och springa innan jobbet. Första löpturen på fyra veckor. Det känns nervöst och spännanade. Jag tänker ta det väldigt lugnt och blanda upp det med gång. Jag ska inte dra på för mycket och sabba all stretching och uppbyggnadsträning jag kört på sista tiden. Nej, här ska skyndas långsamt. Jag hoppas det går vägen.

Nu ska jag läsa senaste numret av Runner's och hämta ännu mer inspiration.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0