Sjukstugan

Nacken är liiiite bättre nu på eftermiddagen men under dagen har det varit illa. Och så var jag tvungen att klättra i och ur bilen i morse. Kändes ju käckt.

Sambon ligger däckad i feber och grabben hade ont i magen så de har varit hemma idag. Älsklingen är lite bättre nu, alvedonen har tydligen börjat verka, och grabben är fit for fight igen.

Jag tänker trotsa nacken och springa i morgon. Jag kan dock inte göra det på morgonen som jag hade tänkt eftersom jag ansvarar för att få grabben till och från skolan så det får bli i morgon kväll helt enkelt.

Nu ska jag gå och badda sjuklingens panna med en kall trasa. Eller så ska jag peta på honom tills han blir irriterad. Vilket alternativ tror ni är troligast?

Kommentarer
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll sötnos! :)

2010-03-02 @ 18:53:01
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0