Inte löparknä

Ja, så sa naprapaten i alla fall. Han menade att det var en menisk som var överansträngd eftersom jag pronerar så mycket. Han tycker att jag ska skaffa ilägg så nu har jag bokat en tid hos Gå- och Löpkliniken så får vi väl se vad de säger. Jag fick även en strechövning som jag har gjort en hel del och det känns faktiskt bättre i bägge knäna.

Han ordinerade vila från löpningen så förra veckan sprang jag inte ett steg. Nu är menisken bättre så nu får jag springa 2 x 15 minuter den här veckan och öka fem minuter nästa vecka. And so forth. Men jag har varit trött och smådeppig så i helgen har jag inte tränat alls. Men jag har bokat in mig på ett spinningpass i morgon för det är ju bara på't igen.

Nu har jag semester och det har jag firat med att gå upp två kilo. Känns ju sådär, men det är sånt man får ta när man inte bryr sig om vad man stoppar i munnen (jag inser ju att jag inte har gått upp 2 kg på fyra dagar utan att det är en hel del vätska också, men det känns ju ändå kan jag säga).

Nu ska jag käka frukost (gröt och ägg, nu tar jag nya tag) och sen ska jag städa hela förmiddagen för vid två kommer tjejerna hit! Vi ska shoppa och sen ska vi äta tacos och snacka skit. Ska bli så trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0