In heaven

Idag har vi valt kakel samt spegel och underskåp till badrummet. Jag har också tränat ett step-pass (som var lite tyngre än det borde varit men jag är ju rätt snorig fortfarande) och ätit hemmagjorda hamburgare med pommes och världens godaste aioli. Nu ska jag och grabben bädda ner oss i sängen med våra godispåsar och titta på Ace Ventura medan älsklingen dricker öl och bowlar med sina polare.

Vad gör ni denna lördagkväll?

Jag upptäckte när jag var och handlade att det finns mjölkfri chokladglass. Ni förstår väl att det gjorde min dag ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Låter som att du kommer ha en mysig lördagskväll :) Själv ska jag iväg på middag hos ett par vänner, och så blir det nog lite sällskapsspel oxå misstänker jag.



Önskar dig oxå en toppenhelg!

2010-01-16 @ 18:21:38
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0