Dag 1

Idag var alltså dag 1 med det nya kostprogrammet. Jag förberedde mig så gott jag kunde igår genom att laga lunch till matlådan och förbereda mellanmålen. Överlag så tycker jag det har gått bra. Det är enkel men god mat och jag inser nu att jag verkligen tycker det är skönt att slippa tänka ut vad jag ska äta eller hur mycket jag ska äta. För tillfället passar det här med fasta menyer mig alldeles utmärkt!

Jag har hunnit med ett träningspass efter jobbet också. Idag blev det step1 igen på Friskis. Och nu är jag i valet och kvalet eftersom det är sista tillfället på torsdag med den rutinen vi kör nu och jag vill gå men jag hade egentligen tänkt gå på ett yogapass. Jag skulle verkligen behöva yoga och sträcka ut kroppen ordentligt. Ja, vi får väl se hur jag gör. Träna ska jag i alla fall göra.

I morgon blir det en tur på löpbandet. Det ska blir mycket skönt.

Hoppas ni haft en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0