Bra dag igen.

Idag har jag haft ännu en bra dag. Jag började med att bege mig till jobbet två timmar innan jag började för att få till ett träningspass (vilket jag hann med eftersom jag lagade så mycket mat igår och inte behövde göra det i morse) och det fick jag minsann. Och det var så roligt!!

 

Jag har kommit till vecka 4 i programmet jag plankat från marathon.se och om dagens träningspass stod det att jag skulle springa i 21 minuter, alltså 3 km. Och det gjorde jag! Det blev 9 min + 21 min + 10 min och det gick hur bra som helst. När det var 10 minuter kvar kändes det lite tungt men det gick över när jag sa åt mig själv att skärpa mig. Så nu sitter jag här igen och längtar till på torsdag när jag har nästa löppass inplanerat. Jag funderar dock på att fuska lite och gå på ett pass på Friskis i morgon men det får vi se om jag hinner med, jag är ledig och ska besikta bilen, handla, tvätta, diska och städa så jag har fullt upp. Men ett litet pass borde jag hinna med, eller hur?

 

Ikväll ska jag på möte med styrelsen i min gamla bostadsrättsförening och avsluta ett projekt som har pågått alldeles för länge. Ska bli skönt att bli av med det. Sen är det bara ett möte till och sen är jag fri från det åtagandet. Det har varit superkul och lärorikt men eftersom jag inte bor där längre känns det inte speciellt relevant för mig. Och så har jag andra saker som jag också vill hinna med.

 

Annars då. Det byggs för fullt i badrummet i den andra lägenheten för tillfället. Om allt går som det ska bör de vara klara och ca två veckor. Det känns helt overkligt, men på ett bra sätt. Det går framåt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0