Massor att göra

Jag känner mig, och har känt mig, helt dränerad på energi de senaste veckorna. Alla lediga dagar har i princip gått åt till att vila och det känns ju så där. Idag är jag hemma och är ledig och jag hade planerat att städa men jag orkar helt enkelt inte. Disken, tvätten och veckohandlingen var liksom det jag orkade med. Och så besöket hos sjukgymnasten om lite drygt en timme, men helst skulle jag vilja vara hemma och sova bara.

Jag har i alla fall lärt mig tillräckligt mycket för att fokusera (eller försöka i alla fall) på de saker jag faktiskt gör istället för allt det jag inte gör. Idag har jag ju handlat för resten av veckan, lagat lunch, tvättat och ska åka till sjukgymnasten. Ikväll ska vi dessutom se till att få iväg julkorten. Det får väl räcka så.

Tur att man är lite långledig snart så att jag kan ladda batterierna. Det behövs verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0