Tillbaka till verkligheten

Ja, så var första arbetsdagen avklarad. Jag åkte faktiskt till jobbet helt utan ångest, jag såg nästan fram emot det lite grann. Då vet man att man har haft en bra semester! Och det har jag ju faktiskt haft. Jag har verkligen haft möjlighet att vila upp mig ordentligt och det behövdes verkligen efter det året som jag har haft med flytt, renovering och massa annat. Nu är jag tillbaka på banan!

Något som dock inte är lika roligt är att jag är förkyld. Jag vill ju så gärna springa idag eftersom det är alldeles underbart höstväder ute, men jag tror sjutton inte att jag törs det eftersom jag har känt av halsen i flera dagar samt vaknade och var alldeles tjock i halsen och täppt i näsan. Får väl vila lite till då.

Skulle inte tro att det blir någe Tjejmilen för min del..

Hur som. Nu ska jag vika tvätt.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag sprang igår...kändes helt okej:)



Hoppas du kryar på dig!

2010-08-24 @ 17:46:26
URL: http://rosamolnochgrisgaddor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0