Att fira och ha ont i halsen

Jag firade bloggens ettårsdag igår med att dricka lite vin, grilla och äta glass hemma hos päronen. Mycket trevligt var det. Halv tio gick jag och la mig och sen sov jag till nio i morse. Trött? Jo, lite kanske.

Idag hade jag planerat att springa, jag vill ju så gärna springa, men jag började känna av halsen i söndags och det har inte försvunnit än. Kanske kanske struntar jag i det och springer ändå, vi får se, men just nu känner jag mig inte på topp om man säger så.

I övrigt stramar jag åt tyglarna igen nu. Ska jag bli av med semesterkilona (de 2,5 jag har lagt på mig) så gäller det ju att skärpa till sig. Och eftersom jag inte kan träna just nu (igen) får jag se till att ha stenkoll på vad jag stoppar i mig helt enkelt. Ja, så får det bli.

Ha en trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0