Packa pappas kappsäck

Nu har jag klippt mig och ätit lunch. Sitter och drar mig lite för att packa väskan, jag gillar inte riktigt att packa. Därför bloggar jag istället.

Till lunch blev det sushi för första gången på evigheter.



Jag var så hungrig att jag hann äta upp hälften innan jag kom på att jag skulle fota maten.. Jag är nog ingen "riktig" bloggare.

Till sushin blev det en ny sorts soya. Eftersom jag inte äter vetemjöl längre och det är vete i all soya fick jag lösa det genom att kila in på ICA och köpa den här:



Ja, jag äter och läser bloggar samtidigt. Det var inget bra på tv.

Indonesisk soya. Jag vet inte, jag kanske vänjer mig vid smaken. Jag hoppas det för jag tyckte inte att den var riktigt lika god som vanilg soya, lite för söt på något sätt.

Men men, det var i alla fall mycket gott med sushi.

Nej, om man skulle ta och packa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0