Överansträngda knän

Det trodde i alla fall benknäckaren på jobbet att det handlade om när jag berättade om mina känningar. Han har tyvärr inte tid med mig förrän om två veckor men han visade hur jag ska massera och strecha för att bli av med problemet. Löpningen behöver jag inte vila ifrån så länge jag känner efter ordentligt och är försiktig.

Det känns bra idag. Jag är inte alls lika stel som jag trodde att jag skulle vara. Däremot har jag träningsvärken från helvetet i vaderna. Lite otippat om du frågar mig. Förkylningen var tung i morse men den känns bättre nu. Kanske kanske är jag frisk i morgon? Jag är supersugen på en löptur, det var ju så länge sen.

Idag har jag stramat åt kosten också och det har gått bra. Det blev en räksallad till lunch och sen omelett med skinka till kvällsmat.

Nu ska jag mecka in Garmin Training Center i min dator och sen ska jag lära mig allt om hur man optimerar sin träning med min alldeles egen skönhet.

Hur har din måndag varit?

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det låter bra att du satsar på återhämtning för din kropp denna vecka, så att förkylningen släpper ordentligt och du samlar nya krafter :)



Igår var jag stel i princip hela kroppen faktiskt, men nu har till och med träningsvärken i ländryggen lättat så det blir nog styrketräning idag.



Hoppas du får en riktigt bra tisdag Johanna!

2010-04-20 @ 08:32:15
URL: http://jennas.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack själv för en trevlig helg! Vilken bra pulsklocka du har skaffat ;) Jag har haft min i drygt ett år och är supernöjd, har inte gjort ett enda utomhuspass utan min "Ms.Miley" sedan dess. Många mil har det blivit under den tiden men jag är dålig på att regga dem i Garmin Trining Center, borde bättra mig på det så att jag kan få lite statistik...

2010-04-20 @ 13:39:53
URL: http://ullisanteckningar.blogspot.com
Postat av: J'licious & L'licious

(TÄVLING I BLOGGEN sötnosar - vinn en trendig klocka

2010-04-20 @ 14:21:01
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: liindblaads

heej bra blogg :) gillar den :)

2010-04-20 @ 14:21:33
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0